nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Xanne Kuppens - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Xanne Kuppens - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Xanne

31 Augustus 2014 | Nederland, Oosterhout

Zo! Nog 1 nachtje slapen.

Best raar het idee dat ik nu drie maanden niet in mijn eigen bed slaap, onder mijn eigen douche sta, in mijn autootje rond kan rijden, mijn familie en vrienden niet om me heen heb en dat ik zo veel nieuwe dingen ga zien en ontdekken.
Koffers staan klaar, handbagage is gepakt, iPad, camera en telefoon liggen aan de oplader en kleren liggen klaar.

Ohja en ik heb natuurlijk geld ingezameld door armbandjes te maken. Wauw wauw wauw dit had ik echt nooit verwacht €1750,00 echt niet normaal!
Ik wil graag iedereen bedanken die aan dit belachelijk hoog bedrag een steentje heeft bijgedragen!!! Ik ben zo benieuwd wat ik er mee kan gaan doen daar! Uiteraard ga ik jullie daarvan op de hoogte houden en zorg ik dat het op een goede plek terecht komt!

Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus van mij!!!!!

  • 01 September 2014 - 06:31

    TSM:

    Lieve schat,

    Best raar ja.... Ook voor ons. We zijn Supertrots op je, dat je dit avontuur aandurft, superstoer!! Ga lekker genieten van alles wat je mee gaat maken en hopelijk zul je niet teveel verdrietige dingen mee maken. We wensen je heel veel succes en zijn benieuwd naar al je verhalen en foto's. Dikke kus van ons xxx papa, mama en Milan

  • 01 September 2014 - 07:26

    Rianne:

    Lieve Xanne,

    Heel veel plezier daar! Ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben ondanks de moeilijke momenten die zeker gaan komen. Je zal altijd trots op jezelf zijn dat je dit gedaan hebt. Let op dat je je geld geeft aan iets waar de mensen die daar wonen echt wat aan hebben en niet aan de westerse organisaties. En ga vooral ook op pad! Succes en ik ga je zeker volgen. Dikke kus!

  • 01 September 2014 - 07:55

    Senna Van Leest:

    lieve Xanne veel plezier in kenia

    ik wil je foto,s heel graag zien Xanne
    ik hoop als je thuis bent weer snel naar de stad te gaan

    groetjes senna

  • 01 September 2014 - 08:26

    Meggy:

    Hi meissie,

    Je staat voor een geweldige uitdaging. Met jouw enthousiasme, creativiteit, moed en kracht kun je echt heel veel bereiken. Daar ben ik van overtuigd!
    Leuk om je te kunnen volgen. Ik ben benieuwd naar al je verhalen.
    Dikke knuffel
    Meggy

  • 01 September 2014 - 11:01

    Merel:

    Xannie!

    Echt supertof dat je dit gaat doen, ben heel benieuwd naar al je verhalen en foto's.
    En in het begin zal het inderdaad vreemd zijn, maar tegen de tijd dat je je eigen bedje weer op mag zoeken is dat weer vreemd..

    Heel veel liefs!
    Merel

  • 01 September 2014 - 11:06

    Sascha:

    Xanne

    Geweldig wat je gaat doen! Geniet van je ervaringen
    Dikke kus Sas

  • 01 September 2014 - 11:41

    Arna Van Der Pluijm:

    Hoi Sanne,
    Een hele fijne reis toegewenst. Je zal veel nieuwe indrukken op doen, maar dat gaat helemaal goed komen met jou. Je mag trots zijn op jezelf, wat een energie heb jij en wat durf je veel aan te pakken, super. Toi, toi,toi.

  • 01 September 2014 - 12:31

    Christina:

    Een hele goede reis gewenst Xanne. Zo'n reis die je de rest van je leven bijblijft, zo een die jou inspireert en verder vormt. Je ouders hebben je vast een paar reisengelen meegegeven en ik voeg er graag nog eentje aan toe. Fijne tijd en dikke reiskussen, Christina

  • 01 September 2014 - 14:34

    Dianna:

    Lieve Xanne,
    Het was best even slikken voor ons toen we je uitzwaaiden op Schiphol vanochtend, maar zo heerlijk om te zien hoe enthousiast jij op pad ging, dat komt zeker goed. We zijn super trots op je!!
    Geniet samen met de andere dames van deze geweldige ervaring en laat ons meeleven en meegenieten van je verhalen en foto's op deze site, dikke kus Oma Dianna & Opa Fons


  • 02 September 2014 - 12:40

    Jos Gulden:

    Hoi Xanne,
    Inmiddels geland! Gaan je zeker volgen op je bloque. Zijn erg benieuwd wat je allemaal mee gaat maken. Xx Patrick en Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xanne

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 6370

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 30 November 2014

Stage in Kenia

Landen bezocht: