Jaaaa! Nog maar 67 dagen aftellen... - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Xanne Kuppens - WaarBenJij.nu Jaaaa! Nog maar 67 dagen aftellen... - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Xanne Kuppens - WaarBenJij.nu

Jaaaa! Nog maar 67 dagen aftellen...

Door: Xanne Kuppens

Blijf op de hoogte en volg Xanne

26 Juni 2014 | Nederland, Oosterhout

Precies 2 maanden geleden was er zekerheid dat ik naar Kenia zou gaan. Haha ik weet nog dat ik aan mama vroeg; 'Mam wat zou je er van vinden als ik drie maanden naar Kenia zou gaan?' En dat ze niet echt wist wat ze moest zeggen, dat ik de volgende dag thuis kwam met de mededeling dat ik de dag erna een gesprek zou hebben waaruit zou blijken of het allemaal door kon gaan of niet en dat dus binnen drie dagen alles was geregeld. Dat was wel ff slikken vooral toen ze ook nog hoorde dat het al in september zou zijn... Maar wat een toffe kans zou dat zijn zeg!

We zijn nu twee maanden verder; inmiddels bijna €1000,- opgehaald met mijn armbanden actie, de meiden leren kennen die mee gaan, een appartement uitgezocht in Kisumu, onze coach ontmoet, vaccinaties zijn binnen, paspoort is gemaakt, kleren zijn gekocht, verzekeringen zijn afgesloten en het enthousiasme wordt alleen maar meer en meer!

Volgende week hebben we nog de laatste dingen regelen en dan is het wachten tot 1 september...

Ik hou jullie op de hoogte!
Xxx

  • 26 Juni 2014 - 19:07

    Arna Van Der Pluijm:

    Hoi Xanne, dit past helemaal bij de doortastendheid waar ik jou mee heb leren kennen. Ik hoop dat je daar een geweldige tijd gaat hebben. Ik wens je veel plezier en mooie leermomenten. Groet Arna

  • 26 Juni 2014 - 22:55

    Berry:

    vind t super xanne !!!!! xxxx

  • 27 Juni 2014 - 09:23

    Simone Kuppens:

    Hee lieverd,

    We vinden het super dat je dit grote avontuur aandurft en vinden je enthousiasme echt geweldig... je armbandjes actie om geld in te zamelen voor de kinderen daar gaat ook helemaal top! Ticket geboekt, verzekeringen geregeld, vaccinaties gehaald etc. het komt steeds dichterbij. Het afscheid zal zwaar zijn op 1 september maar we weten zeker dat je een hele ervaring rijker terug zult komen. We zullen je missen maar gunnen je deze geweldige ervaring van harte.

    Zet m op liefie, you can do this....
    xxx papa, mama en milan

  • 27 Juni 2014 - 21:53

    Helma :

    wat LEUK !!! om nu al je eerste blog te mogen lezen! Geweldig dat je met € 1,00 per armbandje al 1000 euro opgehaald hebt. Wat een waanzinnig succes. En wat kun je daarmee een geweldige bijdrage leveren. Je reis is al begonnen, nog voor je vertrokken bent. Op ontdekking naar nieuwe ervaringen, naar onontdekte gebieden en mogelijkheden. Ik vind het echt een kado om daar van tijd tot tijd getuige van te mogen zijn. Jou en de anderen mee te maken in het grote avontuur wat LEVEN heet. Een geweldige voorbereidingstijd en … tot gauw! Liefs, H2C

  • 28 Juni 2014 - 16:59

    Meggy:

    Wat leuk Xanne om je zo te kunnen volgen. En wat doe je het goed met je armbandenactie!
    Jij hebt de juiste spirit!

  • 01 Juli 2014 - 20:57

    Jos:

    Zo jaloers op jouw Actie! Zou het op jouw leeftijd ook gelijk doen.
    Ga je volgen hoor. Wordt een levenservaring xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xanne

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 6384

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 30 November 2014

Stage in Kenia

Landen bezocht: